x
Loading...

קיימות וסביבה ירוקה

קיימות וסביבה ירוקה זו תפיסת עולם.

 רוב הפרויקטים של קבוצת אגוז מתוכננים על פי תקן הבנייה הירוקה  – פרויקטים המטפחים את הסביבה, ידידותיים לעיר ולתושביה, נטולי מזהמים, מותאמים לצרכים האישיים של כל דייר וחסכוניים באנרגיה. 

מעבר לחשיבות האקולוגית עבור היקום היחיד שיש לנו, התכנון הירוק מאפשר גם התאמה מושלמת לצורכיכם ולא פחות חשוב – מבטיח חסכון בעלות המחייה, אבל בעיקר, מעניק לכם את החיים הבריאים ביותר שסביבה יכולה להעניק: סביבה נטולת זיהום, ריאות ירוקות לאוויר צלול, בידוד תרמי שחוסך אלפי שקלים מחשבון החשמל, פתרונות אקוסטיים להגנה מפני רעש ולפרטיות מרבית בתוך ביתכם.

בכל פרויקט אנו מקפידים על יישומם של ארבע עקרונות המובילים בתחום איכות הסביבה והקיימות:

 

חסכון במשאבים טבעיים

אנו משלבים טכנולוגיות ושיטות תכנון ובנייה שמטרותיהן צמצום השימוש באנרגיה וחיסכון במים. כל זה נעשה באמצעות בידוד טרמי, טכנולוגיות לחיסכון בחשמל, מערכות לחיסכון במים ועוד.

 

הרחבת השימוש באור טבעי

אנו מקפידים על יצירת מפתחים גדולים ונדיבים שמכניסים אור ואוויר לבניינים ולדירות שלנו ובכך אנו מבטיחים שאתם תיהנו מתאורה מבריאה וחסכונית ומתנועת אוויר צח בכל עת.

 

שימור הסביבה

בכל פרויקט שאנו מתכננים ובונים אנו מקדישים מחשבה מיוחדת על פיתוח נופי, שימור ערכי הטבע ויצירת מרחב קהילתי פתוח לשמיים בו אתם וילדכם יכולים ליהנות משהות נעימה באוויר הפתוח.

 

התניידות באמצעות תחבורה חשמלית ואופניים 

אנו מוכנים מראש למעבר לכלי רכב חשמליים ולתחבורה באמצעות אופניים: במבנים שלנו קיימים חדר אופניים ומתקני תלייה. כמו כן, אנו מוודאים כי הגישה לבניין נוחה ובטוחה באמצעות רמפות וצמצום השימוש במדרגות בחלל החיצוני של הבניין.

נגישות
WordPress Lightbox